Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Miercuri, 04 Mai 2005
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Luni, 25 Aprilie 2005
Marca CBR devine prima bere romaneasca ce introduce capacul twist-off, inlaturand astfel desfacatorul, cheile si alte obiecte ingenioase destinate deschiderii sticlei
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: