Rezultatele cautarii dupa : "prezent"
Ordonare dupa: data / relevanta  
141 devine OgilvyAction
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite în mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa în Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pâna în prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmând sa ramâna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editând si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
42 de studii de caz si 23 de companii, implicate în ResponsabilitateSociala.ro
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala
Gallina Blanca a gatit media la Brand Connection
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata româneasca s-a desfasurat în perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Carmen Lixandru va fi MD la MediaCom
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Potrivit Media&Marketing Europe, fosta sefa de la Media Direction va conduce operatiunile din România ale agentiei MediaCom România, din pozitia de Managing Director
Fost Director de Marketing si Vânzari la Daewoo este numit Country Manager Mazda pentru România
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Cristian Rigu, 33 ani (foto) a fost numit Country Manager Mazda pentru Romania, unde se va ocupa de dezvoltarea retelei de dealeri Mazda Central and South East Europe în România, dupa ce a fost Director General de Marketing si Vânzari pentru Daewoo Automobile
Sister: Bucegi, de acum împreuna la mai bine, dupa Integrare
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Noua campanie de imagine semnata de Sister pentru Bucegi a debutat la 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea României în UE, comunicarea fiind desfasurata de MediaCom pe 6 statii tv: Antena 1, TVR 1 si TVR 2, ProTV, Prima Tv si TV Sport
Auto, 17
Burda Romania a cumparat si Autoshow
Vineri, 22 Decembrie 2006
Michael Schroeder, Director General al trustului german spune ca "Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow ), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, având în portofoliu 2 reviste premium" (Autoshow si Quattroruote n.r.)
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata în 1998 în Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes în ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 în topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista având de curând editii în Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
In touch with 1 milion de clienti
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Media Galaxy a vândut, cu 1 Leu, 3000 de produse în 3 saptamâni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
Loco face Gustul de carne place
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Vesti de la Friends, something hard to find
Miercuri, 06 Decembrie 2006
FRIENDS Advertising îsi tine la curent prietenii cu proiectele recente ale companiei printr-o depesa electronica intitulata "Vesti de la Friends"
Story s-a relansat prin alinierea la cel mai frecvent format international
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si în Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamânalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai întalnit format dintre cele existente în acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
GMP are 3 oameni noi de PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are în echipa trei oameni noi:  Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Media Direction va fi administrata de Dan Moraru, pâna la numirea noului Managing Director
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Presedintele grupului de comunicare BBDO confirma plecarea lui Lixandru si faptul ca el va fi administratorul Media Direction pâna la numirea noului Managing Director, conducerea agentiei urmând sa fie asigurata împreuna cu 3 directori executivi: Cristian Mucichescu si Razvan Varabiescu, care vor face echipa pe strategie, buying si new business, alaturi Marius Gheorghita, pe financiar
Spoon gestioneaza conturile de media BauMax Brasov si Sibiu
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Agentia Spoon Media a dezvoltat strategia media de pre-lansare, lansare si întretinere pentru primele doua magazine BauMax din Romania, inaugurate pe 31 octombrie, la Brasov si 7 noiembrie, la Sibiu
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata