Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 03 Aprilie 2009
Valentin Oeru, Executive Director Trade Ads sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”
Joi, 02 Aprilie 2009
Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%
Joi, 02 Aprilie 2009
Asociatia a contribuit deja oana in prezent la adoptarea a 400 de animale fara stapan.
Joi, 02 Aprilie 2009
Fostul sef Bigger, agentie care si-a inchis portile in publicitate, raspunde selectiv la telefon si a lasat avocatilor rezolvarea...
Luni, 09 Martie 2009
Fairbrother Lenz Eley, compania de audit media folosita la nivel global de grupul SABMiller, din care face parte compania Ursus Breweries, a asigirat auditul de media iar know-how-ul local a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romani
Miercuri, 04 Martie 2009
Marti, 03 Martie 2009
Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda, spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media
Luni, 02 Martie 2009
La scurt timp dupa despartirea Mediacafe de Ninespices, omul de afaceri pe Internet Orlando Nicoara a declarat pe propriul blog ca a achizitionat majoritatea site-ului Hotcity.ro,...
Luni, 02 Martie 2009
Potrivit fondatorului Babel, agentia de publicitate are 45 de oameni si a inregistrat o cifra de afaceri de 6.3 Milioane EUR in 2008, in crestere cuJoi, 26 Februarie 2009
Infiintata ca divizie de vanzari la Ninespices, Mediacafe, regia care vindea publicitatea Yahoo in Romania, s-a despartit de Ninespices, si s-a transformat luna trecuta in Mediacafe...
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Miercuri, 25 Februarie 2009
Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Marti, 24 Februarie 2009
Cu operatiuni locale de vanzari lansate in Romania in parteneriat cu un reseller (n.r. Mediacafe) chiar daca nu are o prezenta locala, Yahoo! continua sa urmareasca indeaproape piata...
Sambata, 21 Februarie 2009
Cu 9,5 % rating si 26,7% cota de piata, emisiunea lui Maruta a inregistrat joi, 19 februarie, cea mai mare audienta de la lansare si pana in prezent
Joi, 12 Februarie 2009
Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Joi, 12 Februarie 2009
Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
Marti, 10 Februarie 2009
Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR
Luni, 26 Ianuarie 2009
Dragos Stanca mai estimeaza ca, pe langa F5 X Media - regia de vanzari online a grupului, parteneriatele si proiectele in finantare vor produce jumatate din cifra de afaceri totala a...
Joi, 22 Ianuarie 2009
Prezenta pe piata romaneasca prin All in Media, reprezentata de Irena Tolontan (ex TBWA, OMD), compania Fairbrother Lenz Eley auditeaza investitii in media de peste 15 Miliarde de euro in intreaga lume
Luni, 19 Ianuarie 2009
“Parteneriatul pe care l-am semnat pentru Ogilvy Interactive implica o sinergie intre o serie de competente complementare pe care le aveau companiile din cadrul Ogilvy Group si agentia Senior Interactive”, a afirmat pentru AdPlayers, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: