Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.
Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Iulia Serbulea se alatura echipei Trilulilu in functia de Business Development Manager, pozitie din care va conduce departamentul de vanzari din Bucuresti, format in prezent din patru persoane
Agentia de relatii publice Golin Harris lucreaza pentru producatorul german de baterii de bucatarie Kludi o platforma integrata de comunicare, care include servicii de media relations, comunicare corporate si de brand, comunicare business-to-business si digital PR
Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)
In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International