Rezultatele cautarii dupa : "pret"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
VTEX depune declaratia de inregistrare pentru oferta publica initiala. Intentioneaza listarea la NYSE
Luni, 28 Iunie 2021
 VTEX intentioneaza sa aplice la listarea actiunilor sale comune de Clasa A la Bursa de Valori din New York (NYSE) sub simbolul „VTEX”.
S-a deschis cel mai mare targ din industria de ambalaje. Packexpo 2018, 16-19 mai la Romexpo.
Miercuri, 16 Mai 2018
 Packexpo 2018 are loc in perioada 16-19 mai la Romexpo si are printre expozanti cele mai importante companii in industria de profil din intreaga lume.
400 de IP-uri pe bani la Revista Piata Premium. Tinteste cateva mii de IP-uri abonate.
Vineri, 03 Iulie 2015
 Cu 400 de IP-uri abonate la Revista Piata Premium, editorul tinteste cateva mii de terminale legate la sectiunea cu plata a publicatiei online.
Evenimentul Zilei a lansat 'Ghidul Gradinitelor din Bucuresti'
Marti, 08 Aprilie 2008

Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei

Fosta Realitatea Catavencu, Psihologia Azi s-a maritat cu Scientific American Mind
Vineri, 16 Iulie 2010
 Fosta Realitatea Catavencu, si publicata de reteaua Info Sanatate deocamdata in doua editii pana la sfarsitul anului 2010, potrivit editorilor, revista periodica intentioneaza sa aiba 6 aparitii pe an in 2011 

 

Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Scala JWT implementeaza Mazda6
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Producatorul Evolio vrea 10.000 de unitati din piata telefoanelor mobile in 6 luni
Marti, 15 Octombrie 2013
 „Estimam sa vindem aproximativ 10 mii de unitati Happy GO si Happy in urmatoarele sase luni” a declarat pentru adplayers Liviu Nistoran, director general Televoice, detinatorul marcii Evolio si de telefoane Happy Go si Happy.
Vinde ieftin, dar are 1 Milion EUR pentru publicitate. Creatie Papaya si media Initiative pentru Altex.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Media Galaxy a PRinstalat WindowsVista
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si în planul de comunicare Media Galaxy
Financiarul a tras inca 25.000 de exemplare din Marea Istorie Ilustrata a Lumii
Joi, 02 Iulie 2009
 “De la Mihai Viteazul la Uniunea Europeana”, Al doilea volum dedicat Romaniei din „Marea Istorie Ilustrata a Lumii”, va aparea impreuna cu cotidianul de business la un pret de 14,9 lei
Superbebe a lansat Superbebe music, cu Andreea Marin Banica si Anca Sigartau
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu  motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Adevarul Holding a achizitionat un business de 350.000 - 400.000 EUR pe an de la Tango
Luni, 07 Iunie 2010
 Valoarea tranzactiei este de aproximativ 100.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, insa Alice Nastase, fondatoarea si redactor sef al revistei, a evitat sa faca vreun comentariu in privinta cifrei inaintate
Print Magazin: 100.000 EUR pe an si 2.800 exemplare pentru industria de print
Vineri, 24 Septembrie 2010
Prezent la Digital Print & Sign 2010 ce are loc la Romexpo in perioada 22-25 septembrie si avand un titlu scris in slavona, revista business to business sugereaza in ce limba am putea citi in curand Print Magazin, in conditiile cresterii TVA si a deprecierii leului.
Ramai cu ma-ta pe 14, 15 si 16 Noiembrie la Sala Palatului. Concert ACADELIA la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iunie 2018
Biletele la concertul Acadelia au fost deja puse in vanzare. De asemenea, exista optiunea achizitionarii de bilete Meet and Greet Delia.
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
 Cu o lungime de 330 m, cel mai lung tobogan pe apa vine la Bucuresti cu un buget de 200.000 de euro
Vineri, 26 August 2016
 Cu o lungime de parcurs pe apa de 330 m si avand 3 culoare,  evenimentul are loc pe 27 si 28 august intr-un decor urban absolut spectaculos: pe Calea 13 Septembrie, pe panta situata langa Casa Poporului.
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
« 2 3 4 5 6 »