Rezultatele cautarii dupa : "pret"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Tiriac Collection prezinta doua exemplare istorice de exceptie de la Jaguar si Mercedes-Benz la Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2019
Joi, 10 Octombrie 2019
 Pe durata desfasurarii Salonului Auto Bucuresti si Accesorii 2019, Galeria Tiriac Collection ramane deschisa publicului care doreste sa realizeze un tur complet al colectiei private, cu program obisnuit de functionare, de vineri pana duminica, in intervalul orar 10.00 – 19.00.
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Dupa reteaua Mega Image, Telekom Romania extinde disponibilitatea Mobil Nelimitat si in reteaua de magazine Carrefour Romania
Miercuri, 02 Octombrie 2019
„Asa cum am promis, Mobil Nelimitat se extinde. De data aceasta, in reteaua de magazine Carrefour Romania. Suntem optimisti cu privire la rezultatele care vor veni in urma acestui nou parteneriat si totodata increzatori in produsul nostru” a declarat...
Vanzari online cu 500% mai mari, la peste 1 milion de euro lunar in Europa, SUA si Canada pentru brandul de haine pentru copii iELM, dupa 1 an cu Zitec
Marti, 01 Octombrie 2019
 iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa...
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Telekom Romania lanseaza Mobil Nelimitat, disponibil si in reteaua de magazine Mega Image si Shop&Go. Deschidere pentru alte parteneriate.
Vineri, 05 Iulie 2019
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o...
 Carnavalul Copilariei pe 1 si 2 iunie la AFI Cotroceni
Marti, 28 Mai 2019
 Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy...
Investitie de 1 milion de euro intr-o aplicatie pentru dezvoltarea echipelor. Zitec lanseaza Mirro.
Miercuri, 22 Mai 2019
 “Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
Dorna si Salvati Copiii Romania au lansat, alaturi de Simona Halep, proiectul ,,Strigat de viata'', in cadrul campaniei ,,Grija pentru copii''
Marti, 16 Aprilie 2019
 Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio...
Calin Fusu (Neogen) investeste 500.000 de euro in agentia casta.ro pentru un Clever Taxi in imobiliare care sa eficientizeze dispetcheratele individuale
Miercuri, 03 Aprilie 2019
 Calin Fusu, pentru AdPlayers: "Aplicand tehnologie si branding putem construi un Clever Taxi care sa eficientizeze ‘dispetcheratele’ individuale si sa reduca costul agentului per tranzactie. Casta va prelua aducerea vanzatorilor - agentii avand mai mult timp pentru consultanta live oferita...
Surse: Licitatie outdoor digitala Phoenix Media. Compania reia licitatiile DOOH, cu campanii de 5.000 de euro net si pornire de la 1.000 de euro
Joi, 14 Martie 2019
Contactat de catre AdPlayers si intrebat care este valoarea spatiului media pus licitatia online, Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media a afirmat ca licitatia care va avea loc marti, 19 martie, a.c., are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi de 1.000 de euro
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
2 din 5 brazi naturali reciclati de Leroy Merlin. ,,Ofera a doua sansa bradului de Craciun'' a adus inapoi peste 38.000 de brazi din cei 93.000 vanduti
Marti, 12 Februarie 2019
 In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
200 de variante. Leroy Merlin propune noua gama de usi, cu o diversitate motivata de grija romanilor pentru spatiul de locuit
Vineri, 01 Februarie 2019
 Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Campania Experiente Sportive Decathlon vrea sa faca sportul accesibil de la 37% la 60% dintre romani
Vineri, 14 Decembrie 2018
„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,” spune Lacramioara Rosca - Director Marketing...
Cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei lanseaza Superdry in Romania
Vineri, 23 Noiembrie 2018
 Fashion&Friends Company a inaugurat  cel mai mare magazin Superdry din Romania, in AFI Cotroceni, locul unde romanii au la dispozitie haine din cele mai recente colectii ale brandului britanic.
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
« 2 3 4 5 6 »