Rezultatele cautarii dupa : "presa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 
Premii de 750 de euro pentru jurnalism pe teme de viata privata si protectia datelor personale
Miercuri, 05 August 2015
 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.

Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
Publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Si noi ne distram cu 57% mai mult
Joi, 16 Iulie 2015
 Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in  primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.

Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Exclusiv: Spectacular a dat in judecata Metrorex. Urmatorul termen: 15 iulie.
Miercuri, 08 Iulie 2015
 
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Se cauta 6 oameni pentru comunicare de 1 Mil. EUR! Internship la Image PR.
Joi, 14 Mai 2015
 Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Telefoanele si tabletele in crestere de audienta la aproape 50% in SATI / BRAT
Miercuri, 13 Mai 2015
 
Bomba zilei. Publicitatea la Metrou, blocata. Spectacular da in judecata Metrorex. Exclusiv.
Miercuri, 06 Mai 2015

Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou:  “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”

Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015
 Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

S-au dezbracat pentru rebranding-ul agentiei. Voi?
Marti, 10 Martie 2015
  “Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.

 

Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Razboiul continutului in marketing: Grupul Publicis cumpara o agentie de presa cu 15 Mil. EUR
Marti, 17 Februarie 2015
 In batalia continutului pentru marketingul clientilor si marcilor, grupul Publicis anunta ca este in discutii de achizitie cu Relaxnews, o  agentie de presa care, in colaborare cu France-presse, ofera stiri si continut pentru media, branduri, web si bloguri. 
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Noaptea Concurentei Agentiilor. Ce agentii de media fura in publicitate? (I)
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti. 
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).

1,3 Milioane lei de la Dorna in Grija pentru copii ca 30 maternitati sa sprijine copiii prematuri
Luni, 17 Noiembrie 2014
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii" 
« 7 8 9 10 11 »