Rezultatele cautarii dupa : "presa scrisa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Ytong (Xella) lucreaza cu Propaganda si Free Communication
Joi, 07 Mai 2009
 Campania „De 80 de ani, lider mondial in BCA”, a fst dezvoltata de Xella Romania si agentia de publicitate  Propaganda, PR-ul fiind asigurat de Free Communication
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Saatchi & Saatchi X si Kubis au lansat promotia “Floriol - Pofta de viata
Joi, 30 Aprilie 2009
 Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Contul Lipton Ice Tea de Zmeura va fi in jur de 40% din tot bugetul Lipton
Miercuri, 01 Aprilie 2009
 Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
Publicis Romania semneaza campania venirii Ursus alaturi de Echipa Nationala
Marti, 31 Martie 2009
 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara  pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Promotie cu cantec: licitatie anulata si buget de 5 Mil. EUR alocat direct
Luni, 30 Martie 2009
 Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Platesti 3 si primesti 16: oferta Gazeta Sporturilor anti-criza
Joi, 26 Martie 2009
 Cotidianul de sport a vandut ieri operatorului de telefonie mobila Cosmote un pachet special de promovare in tot ziarul (16 pagini ), in pretul a trei pagini de publicitate: 26.100 EUR tarif lista (Rate Card)
Optimedia: 30 Milioane EUR in 2008, si o crestere de 88% fata de 2007
Luni, 23 Martie 2009
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
Eureko nu a asigurat aparitia Business Week Romania
Marti, 17 Martie 2009
 Fostul Interamerican, Eureko a fost printre ultimii anuntatori ai publicatiei, insuficient pentru a asigura un scenariu optimist privind aparitia publicatiei
Incasarile din publicitate in presa scrisa au scazut cu 70%-80%, Marius Tuca, pentru Zig Zag (Antena3)
Duminca, 15 Martie 2009
 In emisiunea moderata de Ion Cristoiu, Tuca a mai spus ca in orice moment ziarele pot ramane fara hartie, sau fara distributie, iar solutia pe care o vede va veni in niciun caz prin ajutoare de la Guvern
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Unde va face criza reduceri in gospodarii?
Marti, 10 Martie 2009
 Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
Expert print si online The Wall Street Journal, Die Zeit si Handelsblatt, vine in Romania la Managing Media Crisis
Vineri, 06 Martie 2009
 Mario Garcia vine pe 2 aprilie la Bucuresti la conferinta Managing Media Crisis, organizata de Media Management Institute
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
Splendid Media si alti 7 membri s-au retras din BRAT, 12 noi membri au venit
Joi, 12 Februarie 2009
 Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media,...
“Presa scrisa este muribunda Cristian Tudor Popescu, sau “Ziarele nu au murit si nu vor muri Catalin Tolontan ?
Marti, 27 Ianuarie 2009
 Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in...
Presa [scrisa] o ia la vale. Cred ca vor disparea multe titluri Felix Tataru, seful GMP si Presedinte IAA, pe Hotnews
Miercuri, 07 Ianuarie 2009
 Intr-un interviu Hotnews, seful GMP vorbeste despre cheltuielile de publicitate in anul 2009, campanii de marketing comerciale sau politice, dar si despre credinta sa inca de acum 8...
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

« 4 5 6 7 8 »