Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cîrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata în presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Joi, 15 Iunie 2006
"Este o carte cumplita prin volumul de informatii pe care il integreaza", declara pentru AdPlayers Marian Petcu, coordonatorul titlului "Cenzura in spatiul cultural romanesc" ce apare in editura Comunicare.ro si va fi lansat sambata la Bookfest
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia din Cluj care deruleaza contul Rigips Romania este condusa de Ciprian Pasca (foto) si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 600.000 EUR
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Miercuri, 03 Mai 2006
Andreea Roxana Torba (foto), Brand PR Manager Pleon Graffiti s-a alaturat biroului local al retelei Pleon Europe, acesta avand in prezent o echipa formata din 11 persoane si un portofoliu de 15 clienti activi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: