Rezultatele cautarii dupa : "premiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Trofeu national castigat de McCann PR si Ecorom in competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari
Marti, 16 Iunie 2015
 Ecorom si McCann PR au castigat National Energy Globe Award pentru Laboratorul Verde al Reciclarii intr-o competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari.

Cei mai buni 50 din cele mai bune 24 de companii la Premiile Piata 2014
Luni, 10 Noiembrie 2014
 
Concurs de design organizat de Bucharest Design Center si Antalis
Joi, 28 August 2014
 Data limita de trimitere este 19 septembrie, ora 5:00 PM, la adresa de email imagecoloraction@antalis.ro. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 23 septembrie 2014 pe pagina de Facebook Bucharest Design Center.

 

Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

Singurele agentii premiate la Eurobest 2013: GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO
Luni, 09 Decembrie 2013
 GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Aur pentru Why Don't You Come Over? initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Premiu nou pentru Laboratorul Verde al Reciclarii. Silver Stevie Award la International Business Awards
Miercuri, 21 August 2013
 Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
surse adplayers: Al treilea Leu romanesc la Cannes.
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Cu un Leu de Argint (Silver Lion) castigat la sectiunea Media, Biblioteca Digitala Vodafone dezvoltata de McCann Erickson aduce al treilea trofeu agentiei de publicitate dar si Romaniei la festivalul de comunicare Cannes Lions 2013

 

Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
Marti, 28 Mai 2013
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
Excursie cu 10.000 de copii la groapa deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.

11.000 de intrari pentru cele mai bune realizari pe Internet. Webby Awards 2013.
Marti, 30 Aprilie 2013
 Agentia anului la Webby Awards este Tribal DDB. Pentru contributia adusa Internetului de-a lungul activitatii sale, inventatorul GIF-ului, Steve Wilhite, este onorat cu un premiu special la gala de premiere 2013 a competitiei

LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Produs in Romania, din 1927. Fabricantul de sosete Ciserom a castigat un rebranding de 25-30 mii EUR.
Joi, 01 Martie 2012
 Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.

 

Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
« 4 5 6 7 8 »