Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 25 Iulie 2011
„Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Joi, 16 Iunie 2011
Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)
Joi, 24 Februarie 2011
Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie & comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Marti, 18 Ianuarie 2011
Proiectul de comunicare dezvoltat cu agentia de comunicare online Pukka, promoveaza Contul de salariu si pune la bataie 7 premii premii in valoare totala de 34.500 lei.
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Joi, 21 Octombrie 2010
Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Luni, 18 Octombrie 2010
„Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, Cristian Iosif, Business Publishing Group, care a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 Mil. EUR pe 2009
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Vineri, 01 Octombrie 2010
Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile...
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Joi, 30 Septembrie 2010
La 9 ani distanta de prima editie Ad’Or, premiile sunt mai putine dar amintirea zecilor de trofee castigate la kilogram mai bantuie inca imaginea festivalului
Marti, 15 Iunie 2010
Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Miercuri, 09 Iunie 2010
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Miercuri, 17 Martie 2010
Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Marti, 02 Martie 2010
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: