Rezultatele cautarii dupa : "premii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
Joi, 02 Iulie 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
200.000 EUR premii pentru educatie de la Fundatia Dinu Patriciu
Marti, 30 Iunie 2009
 Fundatia Dinu Patriciu va acorda premii in valoare totala de  200.000 Euro pentru educatie
Ogilvy a primit lamuriri privind compatibilitatea inscrierii unor campanii in categorie dupa Gala Effie
Miercuri, 03 Iunie 2009
 Pozitia comitetului de organizare Effie lasa totusi un semn de intrebare: cand ar trebui informate agentiile in privinta compatibilitatii inscrierii unor campanii intr-o categorie:...
Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
Miercuri, 03 Iunie 2009
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Campaniile premiate si nominalizate la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania 
Agentii locale vs. multinationale la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
ADOR versus PENTAGRAM. Asemanare sau copie?
Miercuri, 13 Mai 2009
 Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat “Crosul Generatiilor cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009
 Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Saatchi & Saatchi X si Kubis au lansat promotia “Floriol - Pofta de viata
Joi, 30 Aprilie 2009
 Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Comisia Europeana lanseaza concurs de design pentru Alimentele Ecologice cu premii de 15.500 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Cu premii in valoare de 15.500 EUR, Directoratul General pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din cadrul Comisiei Europene invita toti studentii la arta si design din cele 27...
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Unilever inchide subiectul cu Promotia nu se mai face
Marti, 14 Aprilie 2009
 Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Kerry Kennedy verniseaza la Bucuresti expozitia fotografica Spune adevarul puterii
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Expozitia de la Carrefour Baneasa ce are loc in perioada 8-23 aprilie, contine fotografii realizate de Eddie Adams (1933-2004), unul dintre cei mai recunoscuti fotografi din America,...
Promotie cu cantec: licitatie anulata si buget de 5 Mil. EUR alocat direct
Luni, 30 Martie 2009
 Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Key Visual Effie 2009, de Sorin Predescu
Miercuri, 11 Martie 2009
 Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
BCR a premiat promotia Mastercard cu BT Events (The Group), contul fiind in prezent la Tempo si Mediaedge:cia
Miercuri, 04 Martie 2009
Promotia SEAT te orienteaza spre castig a dat 50.000 EUR
Luni, 23 Februarie 2009
 Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie 2008 – 31 ianuarie 2009