Rezultatele cautarii dupa : "premii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 02 Iulie 2009
Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
Marti, 30 Iunie 2009
Fundatia Dinu Patriciu va acorda premii in valoare totala de 200.000 Euro pentru educatie
Miercuri, 03 Iunie 2009
Pozitia comitetului de organizare Effie lasa totusi un semn de intrebare: cand ar trebui informate agentiile in privinta compatibilitatii inscrierii unor campanii intr-o categorie:...
Miercuri, 03 Iunie 2009
„Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Luni, 01 Iunie 2009
Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Miercuri, 13 Mai 2009
Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
Vineri, 08 Mai 2009
Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la „metale pretioase” si...
Joi, 30 Aprilie 2009
Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Joi, 30 Aprilie 2009
Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
Luni, 27 Aprilie 2009
Cu premii in valoare de 15.500 EUR, Directoratul General pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din cadrul Comisiei Europene invita toti studentii la arta si design din cele 27...
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Marti, 14 Aprilie 2009
Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Expozitia de la Carrefour Baneasa ce are loc in perioada 8-23 aprilie, contine fotografii realizate de Eddie Adams (1933-2004), unul dintre cei mai recunoscuti fotografi din America,...
Luni, 30 Martie 2009
Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Miercuri, 11 Martie 2009
Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Miercuri, 04 Martie 2009
Luni, 23 Februarie 2009
Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie 2008 – 31 ianuarie 2009
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: