Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 01 Martie 2012
Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012
Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Joi, 20 Octombrie 2011
“Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Joi, 20 Octombrie 2011
Despre noul festival pregatit de ADC* RO in locul ADOR, seful 23 Communication Ideas spune ca va fi “Aceeasi Marie cu alta palarie”
Luni, 25 Iulie 2011
„Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
Luni, 27 Iunie 2011
“Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.
Marti, 21 Iunie 2011
Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
Vineri, 17 Iunie 2011
Sub titlul „Effie Rom Chiar Cu Pierderi Masive”, Lorand Balint, alias Botzi de la Leo Burnett, isi pune mai multe semne de intrebare pe blogul personal despre eficienta campaniei semnate de tizul Adrian Botan (alias Botzi) de la McCann
Joi, 16 Iunie 2011
Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)
Miercuri, 11 Mai 2011
Rebrandingul Scandia Food, semnat de compania de consultanta de brand Seed consultants a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo Design
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Joi, 24 Februarie 2011
Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie & comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Miercuri, 19 Ianuarie 2011
„Reputatia agentiei – construita pe baza proiectelor dezvoltate anterior – a contribuit, evident, la decizia de a colabora” au afirmat reprezentantii Millennium Bank legat de selectarea agentiei Pukka, companie ce are in portofoliul de clienti ING si Unicredit Tiriac bank
Marti, 18 Ianuarie 2011
Proiectul de comunicare dezvoltat cu agentia de comunicare online Pukka, promoveaza Contul de salariu si pune la bataie 7 premii premii in valoare totala de 34.500 lei.
Vineri, 19 Noiembrie 2010
“Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...
Marti, 02 Noiembrie 2010
Rodica Stere, Director de Marketing la reprezentanta Indesit Company din Romania, dezvaluie in AdPlayers unde anume trebuie sa aplice o agentie in licitatia internationala de creatie si strategie, coordonata de departamentul de brand marketing din Italia
Joi, 21 Octombrie 2010
41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
Joi, 21 Octombrie 2010
Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: