Rezultatele cautarii dupa : "prea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Femei care inspira celebrate de Itsy Bitsy, intr-o expozitie gazduita de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica
Joi, 14 Martie 2019
 In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
,,Nu vota!'' si ,,Strategia online a lui Adolf''. Campanii care ar trebui sa ruleze in regim social si in Romania
Miercuri, 06 Martie 2019
Cele doua reclame de un minut vorbesc despre doua dintre razboaiele lumii moderne, prea putin constientizate de omul zilei de astazi: Pericolul discursului de tip fascist in continutul online, dar si unde ne poate duce lipsa la vot. 
Expat roman de 20 de ani in marketing si comunicare mondiala Unilever, Wrigley si Nestle. Doina Cocoveanu a trait, profesat si s-a mutat de 26 de ori in Romania, Elvetia, Canada, USA, Italia, UK, Olanda
Luni, 25 Februarie 2019
Daca pentru o parte din seniorii industriei de marketing si comunicare din Romania, Doina Cocoveanu este cunoscuta din interactiunea cu brandurile locale sau globale, AdPlayers s-a interesat cine este expatul roman care a castigat doua premii Gold Lion la Cannes si „Marketer of the Year” in Canada.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
 Vlad Ruta, Spectacular: Ingerinte politice au condus la blocarea contractelor care aduceau, anual, Metrorex si Statului Roman peste 1,6 milioane de euro, direct, si peste 1 milion euro, indirect
Joi, 07 Februarie 2019
Prezentarea companiei Vision Media de pe Youtube, la care AdPlayers a facut link din articol, a fost stearsa de administratorul contului.
,,10 cai de a face fata persoanelor care iti fac rau revine. Cum sa eviti oamenii toxici si ce ascunde ,,Hai, ca doar glumeam!
Luni, 21 Ianuarie 2019
 
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
Walt Disney continua filmul Internetului care a adus cele mai multe incasari dintre toate productiile de animatie de pana in 2012. Ralph rupe netu'
Joi, 03 Ianuarie 2019
 In weekendul de lansare din noiembrie 2012, „Ralph strica tot'” a adunat cele mai multe incasari dintre toate productiile Studiourilor de Animatie Walt Disney pana la acea vreme. Primul film a cules si numeroase premii, fiind una dintre cele mai populare animatii ale marelui ecran.
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Licitatie adjudecata. Volkswagen a ales Omnicom Group pentru Europa si America de Sud. WPP pentru VW America de Nord, Cheil pentru China.
Luni, 26 Noiembrie 2018
Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
Continuare de film cu incasari de 170 Milioane USD. Creed II pe ecrane si in Romania
Luni, 19 Noiembrie 2018
 „Creed II” are premiera in Romania pe 23 noiembrie, fiind distribuit de Forum Film Romania.
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Lectie de Centenar cu strategie de la Paris. Autorii platformei Acum 100 ani vor sa aduca Istoria Romanilor intr-o forma usor de asimilat
Vineri, 21 Septembrie 2018
 „Ideea [Acum 100 ani, n.r.] a aparut acum doi ani in timpul unei excursii la Paris. Si acolo se sarbatorea Centenarul Primului Razboi Mondial. Ce a fost socant, a fost numarul mare de materiale dedicate momentului: reviste, carti, dvd-uri etc. In timp ce la noi era o liniste deplina. Cum este si azi.”...
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
Peste 140 de tipuri de bere si cidru la Bucharest Craft Beer Festival. Vezi marcile.
Joi, 16 August 2018
 Festivalul va avea si propria bere. “S-a muncit mult, s-a gustat si mai mult, iar in cele din urma am reusit impreuna cu cel mai nou producator de bere artizanala de pe piata, sa facem berea festivalului.” Dragos Gurarosie, unul dintre organizatorii evenimentului.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Joaca s-a terminat. Acum suntem la un alt nivel Lorinczi Andrei Darius, 17 ani, din echipa de robotica a Romaniei la FIRST Global Competition, Mexic 2018
Vineri, 20 Iulie 2018
 Intre 15-18 august, o echipa romaneasca de robotica va reprezenta Romania la una dintre cele mai prestigioase competitii de robotica din lume – FIRST Global Competition din Mexic 2018. Competitia se va desfasura la Arena Ciudad de Mexico, iar tema propusa de organizatori o reprezinta “Energy...
 Putine companii romanesti cunosc mecanismul gratuit si rapid SOLVIT de aparare a drepturilor europene
Vineri, 06 Iulie 2018
 De la aderarea Romaniei la UE pana in prezent, 2007-iulie 2018, SOLVIT Romania a gestionat peste 3.130 de cazuri de nerespectare a dreptului european in Piata Interna Unica, din care a solutionat 1.301 de cazuri, a calculat think-tank-ul INACO
« 1 2 3 4 5 »