Rezultatele cautarii dupa : "prea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sefii de la Ethos au lansat Selenis
Miercuri, 25 Ianuarie 2006
Agentia de comunicare online a fost pusa pe picioare de Dragos Dehelean - General Manager, Dragos Tuta - New Business Director si Marius Balaci  - Strategy & Panning Director
Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006
El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
141 Romania trece pe marketing integrat
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din barlog
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
TV
Corul DDB canta Salaaam iFantiiis
Vineri, 18 Noiembrie 2005
"Am vrut, cu aceasta campanie, sa ne intoarcem la baza lucrurilor" spune Marius Negrea, Director de Creatie DDB Bucuresti, care este de parere ca "Gustul" va fi cel care va lua decizia la raft
DDB Bucuresti da bani cu imprumut Alpha Bank
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange
Luni, 03 Octombrie 2005
Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
Noua atitudine de brand Romtelecom
Joi, 29 Septembrie 2005
Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
Porsche Leasing a semnat cu AdVenture pentru inca un an
Marti, 05 Iulie 2005
Agentia detine exclusivitatea pentru serviciile de publicitate ATL si BTL pana in iunie 2006
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania  „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Reactia NextCap, Gavrila&Asociatii, Headvertising, Cohn&Jansen la raspunsul lui Bogdan Naumovici de la Leo Burnett
Joi, 19 Mai 2005
"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
Miercuri, 18 Mai 2005
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia