Rezultatele cautarii dupa : "practic"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
AdOr 2007 Exclusiv, Albert Nica (ECD, Ogilvy Group): 'Toata lumea o face si o accepta'
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"
Asociatia IAB Romania si IAB Europa, cu Cristian Petriceanu (Partea I)
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
Mediaedge:cia asimileaza Media Insight, iar Young&Rubicam isi afiliaza media la Maxus
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Dupa 7 ani în media, Irina Catanchin este PR Manager, Lowe PR
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager în cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Razvan Matasel (Leo Burnett) vrea 'Sânge proaspat care sa-i înlocuiasca pe hârsâiti'
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
Spotlight da Creditul ipotecar în 7 zile de la Domenia Credit
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
Agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile
Marti, 13 Martie 2007
Prezent zilele acestea în România, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atât unii cât si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita...
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
BRAT a selectat Spring, pentru masurarea site-urilor web
Sambata, 24 Februarie 2007
Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana Spring GmbH drept câstigator al selectiei de oferte organizate pentru solutia tehnice a studiului de masurare a site-urilor web
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca în 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "îsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Cât face un Blog de Manager?
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brânzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar câtiva...
Am facut peste 1 mil. EUR (în 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Epica Awards premiaza Scala JWT, McCann Erickson, GMP si Leo Burnett
Luni, 04 Decembrie 2006
Dintr-un total de 12 agentii si 80 de lucrari românesti înscrise, festivalul de publicitate care a oferit anul trecut avanpremiera Guinness - "noitulovE" a marelui trofeu de la Cannes Lions 2005, Epica Awards premiaza în acest an agentiile Scala JWT (1 Gold - Film), McCann Erickson ( 1 Silver - Press si 1 Bronz - Film), GMP ( 1 Bronz - Film) si Leo Burnett ( 1 Bronz - Press)