Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 August 2012
Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Vineri, 03 Februarie 2012
Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Marti, 12 Iulie 2011
Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
Miercuri, 18 Mai 2011
Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
Gabriela Lungu, The Practice: 1,2 Mil. EUR pe 2010, si "ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele"
Joi, 14 Aprilie 2011
„In 2010, ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele”, a afirmat Gabriela Lungu, - Managing Partner The Practice, vorbind despre cifra de...
Luni, 04 Aprilie 2011
Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza
Miercuri, 30 Martie 2011
Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.
Luni, 31 Ianuarie 2011
Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Luni, 29 Noiembrie 2010
Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
Luni, 15 Noiembrie 2010
Noul sau proiect antreprenorial, Publyo, este o companie care asigura solutii tehnologice si know-how exclusiv clientilor ce urmaresc dezvoltarea de proiecte in domeniul publishing-ului...
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.
Luni, 15 Martie 2010
Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
Miercuri, 02 Decembrie 2009
Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
Marti, 17 Noiembrie 2009
Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Luni, 09 Noiembrie 2009
Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Joi, 09 Iulie 2009
Cu un tiraj mediu de 37.252 de exemplare, lunarul ar fi fost vandut companiei G Publicatii - editorii Star, Zau si Soc - pentru o suma din 6 cifre, in euro
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: