Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Martie 2018
De curand, fostul marketing Ringier si Edipresse a terminat lucrul la cea de-a saptea carte si repeta asiduu pentru rolul Pompiliu din piesa de teatru Unde este autorul?, o adaptare dupa textul lui Ion Baiesu, spectacol ce se va desfasura pe 26 martie si 4 aprilie la Teatrul de Arta Bucuresti.
Luni, 05 Martie 2018
Realizata impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite.
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Marti, 09 Ianuarie 2018
Pana la numirea unui nou responsabil de relatii publice, comunicarea pe proiectele administrate va fi asigurata de Alina Croitoru - Corporate Communication Manager al agentiei de publicitate.
Vineri, 22 Decembrie 2017
Absolut, agentia de productie Cult si editorul de film Crane.tv s-au alaturat a doua oara pentru a sta alaturi de victimele cutremurului din Mexic din luna septembrie, cu a doua faza a proiectului #AnightForChange.
Vineri, 03 Noiembrie 2017
„Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
Luni, 25 Septembrie 2017
Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Luni, 21 August 2017
Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public 1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
Marti, 01 August 2017
Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti.
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Vineri, 14 Iulie 2017
Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Luni, 10 Iulie 2017
Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Miercuri, 21 Iunie 2017
Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Joi, 15 Iunie 2017
Tudor-Constantin Neagu va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy, in urma competitiei dedicate de la The Alternative School, anunta reprezentantii de comunicare ai scolii.
Vineri, 09 Iunie 2017
In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
Miercuri, 10 Mai 2017
Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Joi, 02 Martie 2017
370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: