Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
Luni, 06 Februarie 2006
Presedintele Romexterra Bank spune ca "anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004"
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Joi, 15 Decembrie 2005
Agentia de publicitate online Boom vinde ProMotor.ro, ProTvMagazin.ro, BusinessMgazin.ro , reteaua de locale PubliMedia, 7plus.ro , precum si B24fun.ro, Tabu.ro, Superbebe.ro, Avp.ro (Aventuri la pescuit) si BpT.ro (Bucataria pt toti)
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Vineri, 09 Decembrie 2005
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Joi, 17 Noiembrie 2005
Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand Loco, Branding & Communication
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Marti, 08 Noiembrie 2005
Dupa 5 ani de "tratament" cu medicamente, agentia de publicitate se declara "full service", deruland in prezent conturi de ATL, BTL si PR precum Gloria Jean’s Coffees si MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Marti, 25 Octombrie 2005
Cele doua evenimente organizate pana in acest an de Asociatia de Comunicare Ethos isi vor schimba de la anul calendarul de desfasurare in mai respectiv octombrie
Joi, 20 Octombrie 2005
In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: