Rezultatele cautarii dupa : "portofoliu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
''Omnicom Media Group (OMG) Romania este o platforma de business si nu o companie'', Carmen Tanasie, CEO
Luni, 04 Februarie 2008

Proaspat lansata in Romania, structura din Romania a diviziei de servicii media a Omnicom Group Inc il are ca adminstrator pe Christos Papapolyzos, President South Central Europe, DDB Worldwide Communications Group Inc

 

Tempo se desparte de Tempo PR
Luni, 04 Februarie 2008
Tempo PR, Divizia de relatii publice a agentiei de publicitate Tempo, devine Rogalski Grigoriu Public Relations
Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Nou Strategy Director, si loc liber pentru viitorul Client Service Director la GMP
Duminca, 27 Ianuarie 2008
„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
Conturile de media Petrom si OMV, la Optimedia
Joi, 24 Ianuarie 2008

In urma unei licitatii, Petrom si OMV incredinteaza agentiei Optimedia gestionarea bugetelor de media

Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat

Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Brand Connection stabileste „directia de zbor” pe piata
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Publicis si-a luat echipa de creatie noua
Luni, 17 Decembrie 2007
„Putem spune ca acum imbratisam voiosi competitia cu orice departament de creatie din piata romaneasca si nu numai”, spune Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis Romania odata cu venirea echipei Dragos Ometita (art director) si Cezar Panait (copywriter)
iMedia si 12% din business-ul Adevolution pleaca la NetBridge
Marti, 11 Decembrie 2007
„Imedia reprezenta cam 12% din businessul Adevolution” a declarat, pentru AdPlayers, Val Voicu - Director General la Adevolution, care mai spune ca „Facand (imedia) parte din grupul NCH era normal ca la un moment dat sa fie reprezentati de Boom (regia si agentia de la NetBridge n.r.)”
Sanoma Hearst intra in achizitii pe Internet
Joi, 06 Decembrie 2007
”Obiectivul nostru este sa devenim unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de online publishing din Romania”, a declarat pentru AdPlayers, Adina Vasilescu - Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania
Benson & Hedges (JTI), la Brands&Bears
Marti, 04 Decembrie 2007
Brands&Bears a fost aleasa oficial de catre JTI ca agentie pentru comunicarea  Benson & Hedges si pentru anul 2008
National Geographic a vandut publicitate de 70.000 lei, in Viata Salbatica
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
The Practice vrea 700.000 EUR pe 2007 si crestere de 30% pe 2008
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
„Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pana la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro”, afirma Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice