Rezultatele cautarii dupa : "poenaru"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primul roman distins cu Premiul Nobel, George Emil Palade si Eugen Ionescu la Romani care au schimbat lumea, la TVR
Joi, 15 Noiembrie 2018
 Pe 16 noiembrie, in seria „Romani care au schimbat lumea”, la TVR 1 sunt programate: de la 22.45, documentarul Irinei Pacurariu despre George Emil Palade, iar de la 23.10, filmul dedicat lui Eugen Ionescu, realizat de Andrei Magalie.
Premiera TVR 1: Romani care au schimbat lumea, in serial. Ana Aslan, reconstituire.
Vineri, 05 Octombrie 2018
 Postul public programeaza din 5 octombrie o serie de 20 de filme documentare-portret despre geniile care au asezat Romania pe harta lumii
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Axe Villa: Ogilvy Action pentru Unilever
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm