Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Luni, 03 Decembrie 2012
“Pe de alta parte, exista o sansa (mica, ce-i drept) ca mediile din audiovizual sa piarda chiar si in termeni de independenta. Disparand interfata agentiilor, furnizorul de media poate fi expus direct (la extrem) chiar si unor interventii pe continutul editorial sau, invers, clientii pot deveni victime de santaj.”
Vineri, 12 Octombrie 2012
Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor. Joi, 20 Septembrie 2012
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: