Rezultatele cautarii dupa : "plin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Peste 4000 de spectatori si un succes rasunator in prima seara la MAMMA MIA in Romania
Sambata, 26 Mai 2018
 Cu sala arhiplina si in aplauzele si ovatiile tuturor celor prezenti, mult asteptatul musical „MAMMA MIA!” a fost primit in Romania cu multa emotie de catre publicul nerabdator sa retraiasca nostalgia si frenezia pe care o aduce cu sine muzica celebrei trupe ABBA
Incasari cu bataie in milionul de dolari pe weekendul de lansare in Romania pentru Razbunatorii
Vineri, 04 Mai 2018
 “Razbunatorii: Razboiul Infinitului” – povestea ce marcheaza 10 ani de Marvel – a inregistrat incasari record si in Romania, in weekendul de lansare: aproape 3,162,752 RON (peste 819,450 dolari)
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Ziua Familiei la SKODA din Romania, in primele 5 cele mai bune proiecte ale marcii in lume
Vineri, 09 Martie 2018
 Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ...
Grupul PRO TV: venituri mai mari cu 9.5% in 2017. Cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
Luni, 12 Februarie 2018
 In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Entertainment marketing. Weekend si Gura ta au urcat-o pe Delia, doi ani, artista cu piesa anului
Miercuri, 24 Ianuarie 2018
 „Weekend” cu The Motans este piesa anului 2017, iar „Gura ta” cu Deepcentral a fost piesa anului 2016.
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Ex Co-Creative Director Centrade Cheil, Laura Iane este noul director de creatie al agentiei Pastel
Miercuri, 04 Octombrie 2017
 Cu peste 11 ani de experienta in publicitate, Laura Iane si-a inceput cariera in Saatchi & Saatchi, evoluand de-a lungul timpului pana la coordonarea proiectelor din pozitia de CO - Director de Creatie la Centrade-Cheil
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
Joi, 28 Septembrie 2017
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager (P)
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager.  Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
 Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017
 La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
Mol da sfaturi de calatorie pe timp de iarna
Luni, 19 Decembrie 2016
 Astfel, spun reprezentantii marcii, inainte de a pleca la drum este recomandat ca soferii sa faca o verificare a autoturismului la un service autorizat si sa respecte cateva recomandari ale profesionistilor in domeniu.
Mii de prisme publicitare ne omoara. Un om se zbate intre viata si moarte, lovit pe trecerea de pietoni.
Marti, 15 Noiembrie 2016
 Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Capitala pune chioscuri de presa, Sectorul le ridica. Primarul sectorului 4 a saltat 13 chioscuri aprobate de Primaria Generala.
Marti, 30 August 2016
 Primarul Sectorului 4 a ridicat 13 chioscuri de presa aprobate de Primaria Generala a Capitalei pentru Acces Press, precum si alte chioscuri apartinand micilor intreprinzarori  
« 3 4 5 6 7 »