Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 12 Mai 2009
Cel putin trei agentii de media de pe piata romaneasca practica in publicitatea online, dupa un discount de volum de 50%, rebate-uri intre 25 si 30% si discount de regie de 15-30%. Ce mai ramane?Vineri, 03 Aprilie 2009
Valentin Oeru, Executive Director Trade Ads sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Comunicarea vine la scurt timp dupa ce AdPlayers a scris despre trecerea, in urma unei licitatii, a bugetului de media Danone, estimat intre 7 si 9 Mil. EUR, in portofoliul agentiei...
Joi, 20 Noiembrie 2008
Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
Luni, 17 Noiembrie 2008
BRAT organizeaza in perioada 24-28 noiembrie o noua editie a Seminarului de media planning.
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
In finala licitatiei de media demarate in luna august au ajuns Media Direction si MPG
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Joi, 24 Aprilie 2008
Fost Media Direction, bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de agentia condusa de Carmen Lixandru (foto), in urma unei licitatii organizate in primul trimestru al acestui an
Joi, 17 Aprilie 2008
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Luni, 01 Octombrie 2007
Compania a achitionat recent o retea de panotaj in lifturi, marindu-si prezenta in spatiul indoor prin intrarea pe piata publicitatii in lifturi, cu 400 de panouri in Brasov
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Miercuri, 11 Iulie 2007
Efectele Publicitatii este primul volum aparut la editura IAA Publishing House, o adaptare a cartii Wie Werbung Wirkt a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena, publicata pentru prima oara de catre IAA Austria
Duminca, 27 Mai 2007
Marti, 29 mai (maine) are loc primul seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta care ii are ca vorbitori pe Dr. Rudolf Bretschneider - GfK Austria, Alessio Fattore - Starcom Italia, Dr. Bernhard Engel - ZDF Germania si Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Luni, 26 Martie 2007
"Sunt suficient de multe campanii (pentru Romania n.r.) care livreaza afisari catre tari cum ar fi Ghana, Togo sau Papua Noua Guinee", sustine fostul Vicepresedinte IAB Romania - Ciprian Stavar, iar "pierderea din lipsa de optimizare / targetare variaza intre 10% si 40%", este de parere oficialul New Media Agency (The Group) care crede ca afilierea la IAB Europe va veni...
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Miercuri, 14 Februarie 2007
De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Îndragostitilor
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: