Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Aprilie 2006
Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani
Miercuri, 05 Aprilie 2006
"Premiera mondiala pe internet" asa cum spune Orlando Nicoara (foto), Director General, NetBridge, meciul dintre echipele Steaua si Rapid, din sferturile de finala ale Cupei UEFA, va fi transmisa pe www.MeciulMileniului.ro cu sprijinul Connex-Vodafone
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Miercuri, 22 Februarie 2006
Managing directorul agentiei de publicitate (foto) spune ca aducerea noului Chief Creative Officer Mark Walton "este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde"
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Luni, 23 Ianuarie 2006
Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
Luni, 09 Ianuarie 2006
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
Luni, 21 Noiembrie 2005
Declaratia lui Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest vine dupa numirea din ultima vreme a noilor Client Service Director – Mirela Angelescu, Creative Director – Emilian Arsenoaiei, BTL Director – Bogdan Kisescu si PR Director – Ioana Manoiu (foto)
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
Vineri, 07 Octombrie 2005
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: