Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

Campanii anulate cu Banica, Brenciu si Kaas. Pierderi de 100.000 euro din vandalizari publice.
Joi, 31 Ianuarie 2013
 „Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comenteaza.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
 Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului

Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
And the 2012 Cresta Awards, Grand Prix Winner, Integrated Campaigns is: McCann Erickson Romania
Marti, 23 Octombrie 2012
 McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
Luni, 02 Aprilie 2012
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Procesele publicitatii: Odyssey Communication va fi citata in instanta prin « Administrator judiciar »
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)

Ce pierzi daca nu vii la Rodirect? Agenda, ora cu ora.
Luni, 31 Octombrie 2011
 Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Fondatorul Wave Division vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage din vanzari online de servicii
Joi, 14 Iulie 2011
 Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii

Sugar Media cere insolventa Direct Store pentru 60.000-70.000 EUR
Miercuri, 08 Iunie 2011
 Potrivit lui Constantin Caciur, managerul Sugar Media, subiectul insolventei il reprezinta neplata unor servicii media cuprinse intre 60.000 si 70.000 EUR, prestate pentru un client din domeniul financiar bancar