Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
Joi, 10 Decembrie 2015
 
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
Luni, 07 Decembrie 2015
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
Cu o imagine semnata de un fotograf american, un model din Rusia si un designer din Japonia, marca germana Mercedes-Benz lanseaza campania de toamna/iarna sub titulatura “Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”) 
Notariate Gratuite! Doar de  Ziua portilor deschise.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 
Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Mona Opran, COO Centrade Integrated,  in juriul EURO EFFIES 2015
Marti, 09 Iunie 2015
 Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, de-a lungul carierei sale, Mona Opran a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional

Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Au ridicat un oras in timpul liber! 36.000 de romani au case cu Habitat for HumanityRomania
Marti, 31 Martie 2015
 “Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la...
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
 Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Spectatori de 132 Milioane USD la Cenusareasa. 40.000 de copii mari si mici in Romania
Joi, 19 Martie 2015
 
Leul braconat de curve.
Miercuri, 04 Februarie 2015
Sarbu trebuie sa raspunda pentru ce a facut el, nu pentru ce-au facut altii.
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Vrea si o felie din PR, dupa 6 ani de digital. Comunicare cu ADN digital Republika.
Marti, 25 Noiembrie 2014
 Republika, una din agentiile cunoscute drept pionieri in pozitionarea pe servicii digitale, si-a alaturat de curand o echipa si capabilitati de relatii publice si comunicare unui ADN recunoscut digital.