Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Purgatoriul Ingerilor. Camelia Cavadia despre lumea copiilor disparuti, la Editura Trei
Vineri, 18 Mai 2018
Purgatoriul ingerilor are un subiect dur: copiii disparuti. Sincera sa fiu, nu o vedeam pe Camelia cea delicata abordand cu atata forta un subiect pe care multi il ocolesc. Insa a reusit!" spune 
5 milioane de euro investitie Cinema City intr-un multiplex la Ramnicu Valcea
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de  26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea  cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
Luni, 07 Mai 2018
 “Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de...
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Incasari cu bataie in milionul de dolari pe weekendul de lansare in Romania pentru Razbunatorii
Vineri, 04 Mai 2018
 “Razbunatorii: Razboiul Infinitului” – povestea ce marcheaza 10 ani de Marvel – a inregistrat incasari record si in Romania, in weekendul de lansare: aproape 3,162,752 RON (peste 819,450 dolari)
Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
Joi, 03 Mai 2018
 La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...
Global Records traduce muzica si celor cu deficiente de auz. #dincolodesunet, in limbaj mimico-gestual
Vineri, 13 Aprilie 2018
 Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
1 Milion de euro pentru Natie prin Educatie. Dana Razboiu spune de unde vine si unde merge proiectul.
Vineri, 23 Martie 2018
Pe 24 si 25 martie, vor fi premiate 4 dintre cele mai bune echipe, care vor fi desemnate sa participe la Campionatul Mondial de robotica din Detroit, SUA.
Cinema City a deschis la Cluj a-V-a sala 4DX din Romania, cu o investitie de 850.000 de euro
Vineri, 23 Martie 2018
 Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
FIRST Tech Challenge national. Dana Razboiu si Natie prin Educatie dau start celei mai mari competitii de robotica in licee
Vineri, 16 Februarie 2018
Competitia debuteaza anul acesta cu faza probelor regionale la Cluj, pe 17 februarie. Ardealul se mandreste anul acesta cu nu mai putin de 25 de echipe inscrise in concurs, iar demo-regionala de la Cluj devine astfel etapa cu cel mai mare numar de participanti, dupa Regionalul de la Bucuresti, unde sunt inscrise 41 de...
Conferinta Mastering the Music Business asteapta trupe cu muzica originala Live Showcase
Miercuri, 31 Ianuarie 2018
 Prima conferinta dedicata industriei muzicale din Romania, MMB Live Showcase a ajuns la cea de-a treia editie si se va desfasura in perioada 20 – 21 martie 2018
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
One United Properties lanseaza divizia de rezidential NEO, condusa de un artizan in imobiliare de 15 ani
Marti, 19 Decembrie 2017
 Potrivit dezvoltatorului, noua divizie are ca focus proiectele rezidentiale exclusiviste de dimensiune mai mica decat ansamblurile dezvoltate sub brandul One, precum cladiri de blocuri cu 4-6 etaje sau constructii pe suprafete de teren de 2.000-3.000 de metri patrati
Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017
 Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Marketing cu continut si influentatori online de nisa. Global a lansat agentia Trending Influencers
Marti, 05 Decembrie 2017
 Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
Vegis.ro a castigat  Magazinul Anului 2017 in E-Commerce.
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
« 8 9 10 11 12 »