Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Marti, 30 Ianuarie 2007
"Aleg sa plec acum pentru ca simt ca este momentul potrivit sa fac un pas înainte în cariera mea, urmând sa ma alatur unei agentii unde voi avea ocazia sa fac PR pentru unii dintre cei mai mari clienti de publicitate", a afirmat Carceoreanu (foto), pentru AdPlayers
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide România, iar Mihail Vârtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
Luni, 18 Septembrie 2006
"M-am decis sa bloghez pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat", spune Bogdan Brânzas într-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor, pe care îi invita cu orice fel de comentariu sau întrebari pe adresa de email
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
Miercuri, 10 Mai 2006
In cadrul ceremoniei de aniversare a 120 de ani de la infiintare, Spitalul "Grigore Alexandrescu" va lansa maine si noua identitate semnata de Strategid
Vineri, 20 Ianuarie 2006
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
Marti, 17 Ianuarie 2006
Lansat la inceputul lunii ianuarie de agentia Ninespices, NoulYaris.ro a adus in showroom-uri peste 100 de oameni in primele doua saptamani, campania online fiind derulata in reteaua Boom.ro
Luni, 26 Septembrie 2005
"Totul s-a intamplat repede si neasteptat" spune Andreea Dragomir, ex-copywriter la TBWA Bucuresti
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Marti, 28 Iunie 2005
Pe langa 2 nominalizari obtinute de McCann Erickson (Film Lions) si Leo Burnett (Media Lions), legenda gimnasticii romanesti a fost subiectul unui Film Bronze Lion cu agentia 180 Amsterdam (Olanda) si Adidas International
Joi, 26 Mai 2005
La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef, vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: