Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
23
Romstal aniverseaza 11 ani cu 11%
Marti, 04 Octombrie 2005
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania  "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
Parcul TiriacAuto si-a tras umbrela de 3500 metri patrati
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
Rewe sarbatoreste XXL cu iMagic
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Sanoma Hearst Romania face saptamanal Bine pentru mine
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Dupa Euromedia, Epa a preluat si compania de outdoor Beta Cons
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Romanian PR Award 2005 inchide editia pe 12 septembrie
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Tempo s-a mutat in Primaverii
Luni, 06 Iunie 2005
AdPlayers va pune la dispozitie noile coordonatele comunicate de agentie, chiar inainte ca site-ul tempoadvertising.ro sa fie improspatat cu noile date de contact
Asta la audienta radio pe 25 – 35 ani
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in  topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
iMagic pune tigle pe contul de publicitate Tondach Romania
Joi, 02 Iunie 2005
Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Bicicleta” Prigat a impresionat americanii de la Clio Awards 2005
Vineri, 13 Mai 2005
Festivalul de publicitate a nominalizat lucrarea Leo Burnett Romania drept una dintre cele doua finaliste la categoria Print – Bauturi Nealcoolice
Cu Gindul in Publicitate
Miercuri, 27 Aprilie 2005
"Ziarul lui Popescu si Dinescu" are un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista pentru pagina de publicitate alb negru de 2.475 EUR si 3.685 EUR pentru color
Opel a lansat noul Tigra Twin Top impreuna cu Momentum
Duminca, 24 Aprilie 2005
La evenimentul de la World Trade Plaza a fost invitata si o "tigroaica" intr-un spectacol de artificii si lumini
TV, URBB
New face in town pentru Carlsberg
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Marca din portofoliul URBB schimba designul sticlei fiind si prima marca de bere de pe piata romaneasca cu eticheta transparenta
Leykom aduce noi produse sign marketing
Sambata, 09 Aprilie 2005
Compania distribuie folii Avery Dennison
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul
New Business Express pentru Lowe si Initiative
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei