Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grecii de la JNL+ intra īn Romānia
Marti, 24 Octombrie 2006
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Vel Pitar Roll4Ever, īn Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care īl are la specialistul de media, din 2001
Piata media din Romānia a crescut cu 26% īn 2005 fata de 2004
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
Magnetique are o noua strategie
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Ringier AG remodeleaza si Ringier Romānia
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, īn prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata romāneasca urmānd sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Seful Imagoo pleaca, dar ramāne actionar
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
The AdStore merge la inima Bayer
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, īn colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii  a fost organizat īn Romānia de agentia The AdStore, companie care s-a implicat īn actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata romāneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Casa si gradina īn 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Business Magazin 100 a tras 100 de aparitii īn 18.000 de exemplare
Marti, 26 Septembrie 2006
Īntr-o prezentare speciala, editia cu numarul 100 a saptamānalului de business din grupul MediaPro a fost distribuita īn 18.000 de exemplare si a oferit un DVD cu arhiva completa a celor 99 de numere lansate de publicatie din octombrie 2004, data aparitiei sale pe piata, si pāna īn prezent
SMS Marketing cu COSMOTE si Voxline
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
La Dolce Vita ruleaza si īn Romānia
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
23
Quelle Romānia: 70.000 de clienti īntr-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras īntr-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vānzari prin posta vrea īn 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vārf pe piata locala a comertului prin posta
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
Īn noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata īn perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union Romānia
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union Romānia trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind īn grija Leo Burnett  Romania si Starcom
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma