Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Incizie īn Anatomia unui media plan
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Workshop-ul  organizat de curānd de Media Hub Consultants a avut ca invitati jucatori din piata de publicitate printre care s-au numarat oameni de marketing si publicitate de la Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
Irina Catanchin, Marketing Manager la Cable Direct s-a despartit de regia de media
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Irina Catanchin, PR & Marketing Manager Cable Direct nu mai face parte din echipa regiei incepand cu 2 aprilie, conform unor surse din piata care citeaza o informare trimisa partenerilor si clientilor
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Elevate a ridicat cu liftul 150.000 EUR
Joi, 29 Martie 2007
Cu o cifra de afaceri de 150 000 euro rulati in ultimul an, potrivit companiei conduse de Tudor Maxim (foto), Elevate apreciaza ca este lider pe piata publicitatii in lift din Romania, cu o cota de piata de 85%
Etarget tinteste publicitatea online din Romānia
Marti, 27 Martie 2007
Sistemul efectiv de reclama online tintita Etarget se va lansa oficial si in Romania joi, 29 martie acesta actionand deja, potrivit etarget.ro, in Slovacia, Cehia si Ungaria, iar pe piata romaneasca are deja mai mult de 20 de parteneriate cu portaluri autohtone
Parte a WPP, Research International vrea felia din Romānia si 3 Mil. EUR
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Joi, 22 Martie 2007
Īntr-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei īn publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii īnscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Vodafone nu confirma rezultatul licitatiei media
Luni, 19 Martie 2007
Desi surse din piata vorbesc despre cāstigarea licitatiei media Vodafone de catre McCann, oficialii companiilor implicate nu comenteaza īnca informatia
Scandal digital marca IAB Europe
Joi, 15 Martie 2007
Fara ca cineva sa-l fi īmputernicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 īn calitate de  presedinte al biroului local IAB, īntr-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
The Group a avut 28 Mil. EUR īn 2006
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata īn anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, īnregistrānd o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Stentor a cāstigat PR-ul Walmark
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
INES IPTV mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri īn 2007
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia īn calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, īn Romānia, cu un procent aflat īntre 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar īn Bucuresti
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
NetBridge vrea 3.5 mil EUR din publicitatea online pe 2007
Marti, 06 Februarie 2007
"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Oxford Business Group a publicat Emerging Romānia 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
MediaPro Interactiv īsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Vodanet crapa usa vānzarii directe, pe lānga exclusivitatea cu NetBridge
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lānga vānzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe īn piata, pe alte produse decāt campanii de banere online