Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Cele doua companii spera ca serviciile de advertising contextual pe piata locala sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet
Acum Strategic Planning Director la Starcom, Stefan Stroe ar urma sa faca strategie la agentia de publicitate Grey Bucharest
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda
Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina
Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006