Potrivit unor surse din piata de publicitate, Zenith Media, Mindshare Media, United Media si una din agentiile parte din The Group ar fi pe ultima suta de metri in licitatia de media
Castigatorul licitatiei de media ar urma sa fie cunoscut pana cel tarziu la sfarsitul lunii noiembrie
Precizarea agentiei care i-a dat viata lui Dorel si lui Matache Macelaru vine dupa ce o sursa AdPlayers din piata de publicitate a apreciat ca Next si / sau Cap ar fi fost vazute in etapa de briefing
In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
Contul PD-L de comunicare pe Internet este administrat de agentia Webstyler
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al operatorului de telefonie mobila, dupa o licitatie in care s-a duelat in finala cu Zenith Media
Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.