Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grey a achizitionat o agentie digitala de 1,3 Mil. EUR
Marti, 09 Octombrie 2012
 Achizitia companiei digitale germane k102 cu o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR la sfarsitul anului trecut, continua strategia de dezvoltare de a intari capabilitatile WPP, care a inregistrat venituri din servicii digitale de 4,8 Miliarde USD in 2011, reprezentand aproximativ 30% din veniturile totale ale grupului de peste 16 Miliarde USD

 

Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Unilever confirma rezultatul licitatiei: Mindshare pentru Romania.
Luni, 08 Octombrie 2012
 Intr-o comunicare remisa adplayers, Unilever a confirmat rezultatul licitatiei de media global si Mindshare (WPP) pentru Romania. Agentiile PHD (Omnicom) si Initiative (IPG) administreaza achizitiile pe alte piete. Surse adplayers aproximeaza bugetul de media pentru Romania intre 9 si 11 Milioane EUR

 

Final de licitatie media Unilever. Mindshare pe cai. OMD a cazut.
Luni, 08 Octombrie 2012
 Potrivit unor surse din  piata batalia finala pentru contul de media Unilever SCE s-a dat intre cei doi grei aspiranti ai contului Mindshare si OMD.
Claudiu Saftoiu: “Vanzarile de publicitate TVR vor ramane administrate intern
Marti, 02 Octombrie 2012
 Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.

Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Lion House estimeaza 80-120 mii euro pe an cu Money Magazine
Vineri, 10 August 2012
Lion House estimeaza 80-120.000 euro pe an cu Money Magazine, dupa cum a declarat pentru adplayers Andrei Cristea (foto), managerul agentiei. Compania de dezvoltare a postului de...
Negocieri distruse de la furnizori, pana la puterea prost inteleasa a clientului. Dragos Balan - Biz, GT.
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Negocierile au fost distruse de toti furnizorii - de la agentie la producator, de puterea prost inteleasa a clientului, de clienti rai platinici, de firme in insolventa si cele fantoma, de dominatia ieftinului legalizat si acceptat. Sunt doar o parte din vinovatii negocierilor distruse pe piata de publicitate spuse de Dragos Balan, partener al revistei Biz, fondator si managing director...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

20.000 de tranzactionari si descarcari, nu clicuri. Infinit a pus oamenii pe XTB Forex online.
Miercuri, 20 Iunie 2012
 Cu o estimare adplayers din piata de media de aproximativ 350.000 euro, o campanie XTB dezvoltata de agentia Infinit a reusit sa contabilizeze 20.000 de descari si tranzactionari Forex online

3 oameni ‘’out-door’’ de la OMD. 10 plecari din 50  .
Vineri, 15 Iunie 2012
 Cei trei oameni din echipa de outdoor ridica numarul plecarilor din OMD din ultima vreme la in jur de 10 persoane din aproximativ 50 cat reprezenta echipa initiala a companiei de la preluarea managementului de catre Liana Mihai si Zoltan Szigeti.

303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
Cont de 80-100 Mii EUR Mercedes-Benz Romania, la GolinHarris
Luni, 21 Mai 2012
 Agentia de comunicare din grupul Lowe a castigat contul in urma unei licitatii demarate la inceputul acestui an

Licitatie de 1,5 Milioane EUR Volksbank la Media Direction
Marti, 08 Mai 2012
 Potrivit unor surse din piata, in pitch au mai participat United Media, McCann Erickson

Licitatie de 300-500 Mii euro creatie, strategie si digital Bancpost, castigata de Lowe&Partners
Miercuri, 25 Aprilie 2012
 Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Licitatie Cif & Domestos cu Engines si Odyssey, curatata de McCann Erickson cu Harnici si Darnici
Marti, 10 Aprilie 2012
Cu un buget de peste 300.000 euro, contul de media "Si Harnici si Darnici" este administrat de Mindshare, iar de serviciile digitale se ocupa Senior Interactive (online) si Syscom Digital (mobile marketing). Contul...
300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Luni, 09 Aprilie 2012

Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agentia castigatoare a conturilor de creatie pentru Timisoreana...

Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
B1 cauta regie. Sorin Oancea, nemultumit de vanzari.
Marti, 13 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, Clir Media - regia condusa de Laurentiu Ionete care administra vanzarile in 2011, ar fi adus anul trecut in jur de 750-800.000 euro. Promisiunile pe 2012 sunt de la 1,4 la peste 2 mil. EUR)