Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

Simona Halep a convins Dedeman sa faca un teren de tenis pentru fiecare nou magazin
Joi, 24 Iulie 2014
 Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania

Licitatie media Anheuser-Busch InBev. Buget de zeci de milioane de euro.
Miercuri, 23 Iulie 2014
 Daca pe pietele europene, conturile de media ale unor marci precum Stella Artois, Budweiser, Beck’s sunt surori, pe piata romaneasca bugetele de media sunt impartite intre Bergenbier SA si Tuborg Romania
Top Piata FMCG 2014. Cresteri si scaderi de la sute de milioane la miliarde de lei
Luni, 30 Iunie 2014
 Cu cifre de afaceri de la 1 miliard de lei (Heineken Romania, P&G, Agrana, Bunge);  la 4 miliarde de lei (Carrefour, Metro, Auchan) sau chiar 7 miliarde lei (BAT, Kaufland),  evolutia companiilor FMCG prezente in cel mai recent Top Piata FMCG din acest an sunt fara indoiala un indiciu relevant in constructia bugetelor de marketing si comunicare pe care le-am vazut in anul...
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Surse: RCS-RDS se extinde pe piete din zona Eurasia
Luni, 26 Mai 2014
 Pe langa Romania, piata pe care in anul 2012 inregistra afaceri de aproape jumatate de miliard de euro, RCS-RDS detine in prezent operatiuni telecom in tari printre care se numara Italia, Ungaria, Spania sau Cehia

Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
Luni, 19 Mai 2014
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.

 

Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
Miercuri, 16 Aprilie 2014
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

 

Contul global Vodafone pleaca la MEC. Licitatie de 1 Miliard de dolari.
Luni, 14 Aprilie 2014
 Estimat de presa internationala la 900-950 Milioane USD, bugetul de media global Vodafone a fost castigat de reteaua de media MEC (WPP) in urma unei licitatii desfasurata pe o perioada de cateva luni

5 pentru T: GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett in licitatia Romtelecom & Cosmote
Miercuri, 26 Martie 2014
 Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

Puncteaza 2000 de intrari la SABRE Awards. Ioana Manoiu invitata in juriul festivalului.
Miercuri, 26 Februarie 2014
 Ioana Manoiu, Managing Partner al GMP PR a fost invitata sa faca parte din juriul international al European SABRE Awards, editia 2014
Bugetul Mondelez (fostul Kraft) la Carat Romania
Miercuri, 19 Februarie 2014
 Estimat de surse din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, contul de media a intrat in portofoliul Carat (Dentsu Aegis Group)din luna ianuarie a.c.

 

Buget de sase cifre la MEC. A castigat contul social media britanic Natural Balance Foods
Marti, 11 Februarie 2014
 Agentia de media va derula timp de un an pentru liderul britanic pe piata batoanelor Natural Balance Foods, o campanie de crestere a notorietatii batoanelor Nakd

 

A lasat Caroli pentru Mega Image. Adrian Nicolaescu este noul marketing al lantului de magazine
Luni, 10 Februarie 2014
 Adrian Nicolaescu s-a despartit de marketingul Caroli pentru Mega Image, unde este noul director de marketing al lantului de magazine detinut de Delhaize Group incepand din luna februarie
Euromedia confirma stirea adplayers: Noul CEO, Ionut Coldea. Reduceri de personal? No comment.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Ana Naie, marketing manager Euromedia, a afirmat pentru adplayers ca nu comenteaza daca noile numiri vor aduce schimbari in politica de personal. 
Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.