Rezultatele cautarii dupa : "piata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
13 camere full HD si 150 de oameni de televiziune au facut TVR 1 lider de audienta cu Romania-Polonia
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Cu cortul gol prin Piata Electorala.
Vineri, 04 Noiembrie 2016
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
TVR 1, lider cu Kazahstan-Romania. Rating de 11,3% si cota de piata de 22,4% in medie la nivel national
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Managerul de comunicare Pro Tv paraseste televiziunea pentru antreprenoriat
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Mai bine de 1 din 4 romani urmaresc dimineata Stirile Pro TV. Din 26 septembrie, de la 6.00.
Luni, 26 Septembrie 2016
 Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
 McCann Worldgroup Singapore a lansat un nou tip de agentie integrata: McCann si MRM // McCann.
Marti, 13 Septembrie 2016
Noua structura a agentiei integrate reuneste capabilitatile McCann si MRM // McCann si va fi condusa de catre Nick Handel, noul CEO al McCann Worldgroup Singapore.
 Audienta posturilor de radio DIGI. ProFM, DigiFM si DanceFM raporteaza cresteri semnificative.
Marti, 06 Septembrie 2016
 Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania Fara parinti, fara viitor
Joi, 28 Iulie 2016
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
Zeci de angajati pleaca din Affichage Romania. Vanzarile preluate de Euromedia. Exclusiv adplayers.
Luni, 25 Iulie 2016
 Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
Breaking news Pokémon Go! Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go la McDonald’s
Miercuri, 20 Iulie 2016
 Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
InternetCorp a semnat cu Mapp Media pentru Waze si Tunein. Reprezinta exclusiv publicitatea premium pe aplicatiile mobile.
Marti, 12 Iulie 2016
 Potrivit editorului, consumatorul de continut foloseste un dispozitiv mobil intre 11 si 50 de ori pe zi, iar in peste 50% din timp il petrece pe aplicatii.
Surse: Comunicare publica afisata gigant pe Guvern. Probabil cel mai mare mesh: 1.400-1.500 mp.
Vineri, 17 Iunie 2016
 Chiar daca mesajul publicitar nu a fost confirmat, din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mesh-ul gigant ar putea avea dimensiuni de aproape 1.500 mp (aproximativ 70m x 20m). 
 Un an de cand achizitia media TV a revenit la agentii. Fratia afisajului stradal, inca la Putere.
Vineri, 17 Iunie 2016
 
OOH
A fost demolata. Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei a fost data jos la 3 zile de la decorare.
Vineri, 10 Iunie 2016
 Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei, despre care adplayers a ascris in urma cu cateva zile, a fost demolata. 
Constructie temporara gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
Luni, 06 Iunie 2016
 „Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
Marti, 31 Mai 2016
 Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Salamul de Sibiu ar putea sa nu mai fie romanesc.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
« 8 9 10 11 12 »