Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 04 Martie 2017
Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Joi, 26 Ianuarie 2017
In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Joi, 28 Iulie 2016
Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
Vineri, 15 Aprilie 2016
Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
Marti, 12 Aprilie 2016
Actualizare. Incendiul a fost stins. A izbucnit in jurul orei 15.30 si a durat 20-30 de minute.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Ancheta dulce despre realitatea amara a zaharului a atras 3.8 puncte de rating si 14.5% share in publicul comercial la “Romania te iubesc” de la Pro TV
Joi, 24 Martie 2016
Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
Marti, 08 Decembrie 2015
Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Joi, 04 Decembrie 2014
Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, companie care a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate cu gigantul international de consultanta Ebiquity - un business de...
Miercuri, 09 Octombrie 2013
Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din
Joi, 23 Mai 2013
Potrivit Realitatea TV o schela a cazuta in cadrul evenimentului nautic din Piata Constitutiei, dar nu a facut victime.
Joi, 23 Mai 2013
Retransmis de curand si de RCS-RDS, postul vizeaza un public activ cu studii medii/superioare, 0,5% din publicul national si 0,09 din publicul urban
Vineri, 23 Noiembrie 2012
Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Vineri, 22 Iunie 2012
Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Miercuri, 13 Iunie 2012
Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de 309 Mil. EUR , si...
Vineri, 15 Iulie 2011
Mihai Craiu, Managerul Media Consulta International, compania care administreaza vanzarile Realitatea TV, Money Channel si Romantica spune ca posturile de televiziune vind pe piata de publicitate in medie de 800.000 EUR pe luna, incasari corectate de sezonalitatea vanzarilor.
Miercuri, 04 Mai 2011
Actualii vanzatori de publicitate ai postului de televiziune dar si piata de media au fost luati prin surprindere de decizia managerului Realitatea TV de a vinde publicitatea prin Media Consulta International
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: