Rezultatele cautarii dupa : "piata romaneasca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Elvetienii o spun lumii intregi: Dacia si Arctic au cel mai bun raport calitate pret
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.

 

Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
 Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti, adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante prezente pe piata de publicitate romaneasca.

ING Group rebranding: ING US devine Voya.
Vineri, 12 Aprilie 2013
ING US devine Voya. In linie cu demersurile companiei mama, ING Group, rebrandingul coordonat de specialistii companiei de branding Interbrand este parte a unui proces in urma caruia ING US va deveni  o companie americana independenta incepand din 2014, cand va incepe si rebrandingul operational.
Nu consumati alimente cu E-uri Dr. Pavel Chirila, despre o industrie de 20 Miliarde de USD.
Marti, 19 Februarie 2013
 „Nu consumati alimente cu E-uri, caci va vor fi date mereu. Refuzati sa le cumparati si ei nu le vor mai produce” este sfatul reputatului doctor Pavel Chirila, privind oprirea fabricarii si vanzarii produselor care contin aditivi alimentari
KFC: Kid Food Captivant. Sau Intruziv?
Vineri, 19 Octombrie 2012
 Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Unilever confirma rezultatul licitatiei: Mindshare pentru Romania.
Luni, 08 Octombrie 2012
 Intr-o comunicare remisa adplayers, Unilever a confirmat rezultatul licitatiei de media global si Mindshare (WPP) pentru Romania. Agentiile PHD (Omnicom) si Initiative (IPG) administreaza achizitiile pe alte piete. Surse adplayers aproximeaza bugetul de media pentru Romania intre 9 si 11 Milioane EUR

 

303 Mil. EUR. Cheltuielile de publicitate in Romania. Cu, sau fara Rebate?
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Media fact Book 2012. Potrivit agentiei de media Initiative, piata de media romaneasca a inregistrat in 2011 un volum de  309 Mil. EUR , si...
5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
Surse adplayers: Schimbari la varful OMD / PhD. Carmen Tanasie pleaca. Vine Liana Mihai, fosta The Group.
Marti, 21 Februarie 2012
 Carmen Tanasie pleaca, iar Liana Mihai, fosta House of Media (The Group), ar urma sa fie numita viitoarea sefa a Omnicom Media Group, potrivit unor surse adplayers apropiate miscarii. Viitorul management ar putea fi prezentat in cadrul unei sedinte care urmeaza sa aiba loc in cursul zilei de astazi (marti)
Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
Noul spot iPhone 4S. Primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs.
Luni, 24 Octombrie 2011
 Semnat de TBWA pentru iPhone 4S, primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs pune accentul pe Siri - asistenta digitala a noului model iPhone si comenzile vocale ale utilizatorului.

Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Licitatie Castrol, Aral si BP, la IM Smite
Luni, 17 Octombrie 2011
 Infiintata in anul 2007, printre clientii agentiei de publicitate IM Smite  se numara City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Cantina, Bundetot, Backwerk), Salitos, Effect, Animax Pet Shop, Euro26 Romania.

 

Cristian Burci despre “Cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare) de la noi o face astazi.
Vineri, 14 Octombrie 2011
 Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate Graffiti BBDO, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17...
Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.