Rezultatele cautarii dupa : "piata romaneasca"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Luni, 05 Septembrie 2005
Agentia de publicitate a implementat pe litoralul romanesc pentru Karom Drinks programul BTL "Lasa-te surprins de Atractia Corrido" care a acordat ca premii si 5 excursii pentru 2 persoane in Spania
Sambata, 03 Septembrie 2005
La intiativa Arbomedia, postul de radio va difuza in fiecare vineri de la ora 15:00, pe 96.9 FM ( in Bucuresti ), emisiunea "Marca de Top" ce va contine topuri muzicale realizate chiar de catre oamenii din publicitate
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Vineri, 12 August 2005
BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
Miercuri, 06 Iulie 2005
Perioada de rambursare a creditului pentru nevoi personale de la Unicredit este de pana la 5 ani iar venitul lunar net minim este de 250 EUR sau echivalent in RON
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Miercuri, 18 Mai 2005
Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef, vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Miercuri, 11 Mai 2005
Liviu Lambrino si Alina Simpetru vor fi de saptamana viitoare noii managing directori ai agentiei, iar Cristian Petriceanu, managing directorul TBWA\Bucuresti se desparte de TBWA
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: