Rezultatele cautarii dupa : "piata romaneasca"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Mai 2006
Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de Corporate Social Responsibility (CSR)
Marti, 09 Mai 2006
Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
Vineri, 05 Mai 2006
Cu o cifra de afaceri de peste 430.000 EUR in 2005, potrivit agentiei, McCann PR a anuntat afilierea la Weber Shandwick - divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Luni, 17 Aprilie 2006
Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Agentia de relatii publice parte a Ogilvy Group Romania a anuntat in ultima saptamana trei noi licitatii castigate - MOL, Colgate-Palmolive si GTC
Marti, 11 Aprilie 2006
Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing si mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si respectiv 270.000 de cititori, in 2007
Vineri, 07 Aprilie 2006
Notorious Advertising a realizat sub sloganul "E HiperSimplu sa castigi!", campania si evenimentul de lansare pentru primul card de fidelitate al unui hipermarket din Romania
Vineri, 07 Aprilie 2006
Despre EFFIE Awards Romania - Mihai Grecea, Creative Director & Partner, Adviser | ChilliMedia, agentie participanta la editia din acest an a festivalului eficientei in comunicare
Miercuri, 05 Aprilie 2006
"Premiera mondiala pe internet" asa cum spune Orlando Nicoara (foto), Director General, NetBridge, meciul dintre echipele Steaua si Rapid, din sferturile de finala ale Cupei UEFA, va fi transmisa pe www.MeciulMileniului.ro cu sprijinul Connex-Vodafone
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT), 3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: