Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 15 Noiembrie 2022
Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Miercuri, 08 August 2018
Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Miercuri, 22 Februarie 2017
Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Luni, 17 August 2015
Incepand din luna noiembrie, noua lege a publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
Joi, 16 Iulie 2015
Marti, 07 Iulie 2015
Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Marti, 11 Februarie 2014
Un buget de media local pe Telecom se afla deja in licitatie. Unul se pregateste international. Ce va face al treilea? Cel mai probabil tot in 2014 se va lua decizia.
Miercuri, 29 Mai 2013
Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Joi, 10 Ianuarie 2013
Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Joi, 21 Iunie 2012
Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).
Miercuri, 15 Februarie 2012
Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: