Rezultatele cautarii dupa : "piata media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Mutare de milioane. Brico Depot a plecat de la Zenith si Havas Worldwide ADDV la MEC si 23
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania pentru Catalogul 2017 este administrata de 23 Communication Ideas, MEC Romania - servicii de media si Pure Media - event management, relatii publice si comunicare.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Presedintele ICCO, la Casa Alba de la Bucuresti. Max Behar si sefa comunicarii Presedintiei Romaniei au discutat despre colaborari internationale.
Marti, 28 Martie 2017
 Industria de Relatii Publice din Romania, prin intermediul Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP), se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
20.2 puncte de rating si 54.9% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent
Luni, 27 Martie 2017
 Audienta de peste sase ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut doar 3.3 puncte de rating si 8.9% cota de piata
Surse adplayers: Liber la proiecte de publicitate la Metrou. Vlad Ruta vinde reclama in statii.
Marti, 14 Martie 2017
Contactat de catrea adplayers, Vlad Ruta a confirmat ca va reprezenta vanzarile de publicitate in statiile metroului bucurestean, dupa o perioada in care acestea au fost blocate, insa a evitat sa ofere detalii privind ofertarea pe piata de media din Romania.
Forbes LIFE devine revista lunara independenta. Format si identitate noi, 8.000 tiraj.
Marti, 14 Martie 2017
Contactati de catre adplayers, reprezentantii Forbes Romania au afirmat ca publicatia Forbes Life va aparea la inceputul fiecari luni, intr-un tiraj de 8.000 de exemplare si un numar de pagini cuprins intre 130 – 160
Aproape 3 din 5 romani din publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 11 Martie 2017
 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
Sambata, 04 Martie 2017
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Surse adplayers: Print Magazin si Usign impreuna pentru continut mai bogat si mai multi cititori
Luni, 27 Februarie 2017
 Contactati de catre adplayers, managerii celor doua reviste au confirmat planul de alaturare a celor doua titluri, motivand decizia comuna de dorinta de a imbogati continutul si de a avea mai multi cititori din piata furnizorilor de servicii in domeniul tiparului si productiei publicitare.
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Consumul de media pe Internet: 75% pentru mobile. Hong Kong, 89% - cea mai mare rata in 2018.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
TVR 1, lider cu Kazahstan-Romania. Rating de 11,3% si cota de piata de 22,4% in medie la nivel national
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania Fara parinti, fara viitor
Joi, 28 Iulie 2016
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
Luni, 27 Iunie 2016
 Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar...
1 din 5 romani din publicul comercial s-a uitat la Liverpool – Dortmund ( Pro TV )
Vineri, 15 Aprilie 2016
 Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
« 1 2 3 4 5 »