Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 11 Iulie 2007
Fotograful profesionist a renuntat in primul trimestru al anului la exclusivitatea cu Edipresse AS Romania pentru a lucra cu mai multe grupuri de media, in conditiile in care Hennessey estimeaza numai piata foto pentru publicatii la cateva sute de mii de EUR
Joi, 05 Iulie 2007
Reevaluand pozitia Netbridge pe piata de media in publicitatea online, Valentin Oeru - Director Executiv la Boom - regia de vanzari de la Netbridge afirma: "Eu am declarat ca avem ca tinta in acest an 3 - 3,5 Mil. EUR si suntem in grafic"
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Luni, 19 Martie 2007
Desi surse din piata vorbesc despre câstigarea licitatiei media Vodafone de catre McCann, oficialii companiilor implicate nu comenteaza înca informatia
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si în 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) în cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta în licitatii
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative România, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimând în 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Marti, 13 Decembrie 2005
Cele doua companii si-au unit fortele si urmaresc primul volum de media din Romania si, functionand independent, o cota de piata de aproximativ 15%
Vineri, 09 Decembrie 2005
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
Luni, 09 Mai 2005
Anuntata la sfarsitul anului trecut in Biz, mult asteptata editie de martie 2005 a revistei locale Campaign va aparea din iunie si se va lansa, dupa toate probabilitatile, la sfarsitul lunii mai
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: