Rezultatele cautarii dupa : "piata TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Realitatea TV – lider de audienta urbana la Summit-ul NATO, vineri, intre 10.00 – 15.00
Luni, 07 Aprilie 2008
La nivel urban, postul a fost cel mai urmarit de 228.000 de persoane, reprezentand un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13,8%
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Dansez pentru tine (Pro Tv) a debutat ca lider de piata
Luni, 17 Martie 2008
Pe intervalul 20.29 – 0.32, Pro TV a fost urmarit in medie la nivelul intregii tari de aproape un million si jumatate de telespectatori
Mihaela Radulescu face aproape 1 Milion EUR pe an din publicitate
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Contul de media Bwin, la MediaCom
Marti, 19 Februarie 2008
Una dintre cele mai mari platforme de divertisment si jocuri de noroc la nivel mondial, “bwin intra in Romania pe o categorie cu un potential de crestere foarte mare”, a declarat Carmen Lixandru,...
8,8% market share Prima TV, cu Prigoana, in targetul 15-44 ani, urban
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Audiente medii TV: Cote de Piata (Share), Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Babel a pus forumul la treaba
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale”, a declarat Calin Diaconu, Director la Babel Communications
Media Direction mixeaza televiziunile cu TV Wave
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
MediaStrategy auditeaza publicitatea media TV
Luni, 30 Iulie 2007
Lansat in mai multe tari europene de compania de audit media cu sediul central in Cehia, TV Price Pool Audit (TV PPA) este un proces prin care membrii proiectului obtin informatii despre evolutia si tendintele preturilor publicitatii TV
Media Today intra online cu Praktiker
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY)  inca de la infiintarea companiei
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Cât costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Metro si Coca-Cola au câstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au câstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate în cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sŕrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta în proportie de 100% de catre SBS în România, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
« 2 3 4 5 »