Rezultatele cautarii dupa : "phoenix"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Gabriela Lungu, The Practice: 1,2 Mil. EUR pe 2010, si ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele
Joi, 14 Aprilie 2011
 „In 2010, ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele”, a afirmat Gabriela Lungu, - Managing Partner The Practice, vorbind despre cifra de...
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
Aniversarea GMP 10 ani a strans 350 de oameni
Vineri, 23 Iulie 2010
 Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala 
The Practice a luat primul Leu romanesc de PR la Cannes Lions 2010
Marti, 22 Iunie 2010
 Agentia de relatii publice a castigat un Leu de Argint (Silver Lion) pentru Gusto Pufuleti, Phoenix, al treilea trofeu pentru grupul Leo Burnett din 4 cate are Romania la Cannes...
Doua agentii de PR din Romania nominalizate in finala Cannes Lions 2010
Luni, 21 Iunie 2010
 Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Castigatorii Golden Drum 2008
Sambata, 11 Octombrie 2008

Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  

Dinamo joaca in liga IAA Romania
Luni, 03 Decembrie 2007
Alaturi de primul club de fotbal, la IAA au mai aderat Phoenix Media, Breakfast si Loco Branding&Communication
Īngerii AdPrint se bat īn 300 de printuri
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
« 1 2