Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Luni, 01 Iulie 2013
Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Vineri, 21 Iunie 2013
Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Marti, 19 Martie 2013
Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Vineri, 18 Noiembrie 2011
Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
Marti, 27 Septembrie 2011
Inscrierile in competitie vor fi jurizate in luna noiembrie de 21 de oameni de marketing online din Romania.
Vineri, 08 Iulie 2011
Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager la Panasonic Computer Products Europe
Miercuri, 11 Mai 2011
Rebrandingul Scandia Food, semnat de compania de consultanta de brand Seed consultants a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo Design
Miercuri, 04 Mai 2011
Cu servicii preponderent de productie in publicitate, unul dintre cele mai recente proiecte din portofoliul agentiei este „Romano Cher-Casa...
Joi, 07 Aprilie 2011
De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
Luni, 14 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania,...
Marti, 25 Ianuarie 2011
Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare a afirmat pentru AdPlayers ca a inregistrat un business de 40% din marketing direct, 30% din servicii de PR, 20% din evenimente si 5% din creatie
Marti, 07 Decembrie 2010
Cu o cifra de afaceri cumulata de 73,2 milioane LEI (17,2 Mil. EUR) , si un profit net de 1,4 milioane LEI (330.000 EUR) in 2009, agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si...
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Partener si director de strategie la Grapefruit, agentie de branding cu un business de 690.000 EUR in 2009, Stefan Liute estimeaza ca piata totala a acestor servicii este de 20...
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Promovarea lui Dan Santimbreanu in pozitia de director al departamentului Corporate Communications survine dupa trei ani petrecuti in pozitia de PR Manager la Siemens, siMiercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: