Rezultatele cautarii dupa : "petrecere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
 Carnavalul Copilariei pe 1 si 2 iunie la AFI Cotroceni
Marti, 28 Mai 2019
 Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy...
AFI Cotroceni ii invita la premii de Sarbatori pe cei ce impartasesc ce fel de daruitori sunt
Marti, 04 Decembrie 2018
 Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute  de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe...
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Petrecere de inaugurare oficiala pentru modele in editie limitata la tike!
Miercuri, 19 Septembrie 2018
 Magazinul este al doilea concept de sneakers hub de acest tip din Europa, primul magazin tike! fiind deschis in Belgrad in 2016.
Copiii incheie vacanta cu Zapa Petrecerea Itsy Bitsy
Luni, 03 Septembrie 2018
 Sambata, 8 septembrie, de la 10:00 dimineata, pe aleile din parcul Lumea Copiilor din Bucuresti, copiii sunt asteptati la joaca si ateliere creative, concursuri cu premii, sport, face paiting, stiinta distractiva, dans si veselie, toata ziua.
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
INNA a luat cu asalt Virgin Radio
Miercuri, 20 Decembrie 2017
 Artista i-a luat prin surprindere pe matinalii de la Virgin Radio, intr-un moment special, un takeover al cladirii.
Centru comercial romanesc finalist la ICSC European Shopping Centre Awards 2018
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Finalist in categoria “Best Development” in Europa, ParkLake reprezinta o investitie de 180 milioane EUR si ofera 70.000 m² GLA de retail de calitate, peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex si 2.450 spatii de parcare  in subteran.
Cinema City si NEPI investesc 700,000 de euro la Braila Mall in cea de-a patra sala 4DX din Romania
Vineri, 04 August 2017
 „Ne mandrim cu faptul ca, odata cu noul 4DX din Braila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din Romania, parte din cele 400 de sali din intreaga lume” a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City Romania
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Noul Heineken de Publicis va ajunge nemodificat si pe pietele locale. The Trailblazers, #openyourcity
Vineri, 28 Aprilie 2017
 Cei patru eroi ai povestii din noul spot "The Trailblazers" trec prin  diverse situatii limita, in care intra sau din care ies cu ajutorul unei invitatii la o petrecere, unde ... ghiciti ce marca de bere i-a invitat
Petreceti cat mai mult timp cu copiii. Campania a primit verde pentru difuzare in regim gratuit.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Top Ads of The World din Romania: “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme
Marti, 15 Martie 2016
 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Un Effie rade si un pitch plange
Miercuri, 03 Iunie 2015
 “NE-ATI UMILIT? AFARA DIN CASA NOASTRA!”
« 1 2 3 4 5 »