Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Marti, 28 Mai 2019
Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy...
Marti, 04 Decembrie 2018
Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe...
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Miercuri, 19 Septembrie 2018
Magazinul este al doilea concept de sneakers hub de acest tip din Europa, primul magazin tike! fiind deschis in Belgrad in 2016.
Luni, 03 Septembrie 2018
Sambata, 8 septembrie, de la 10:00 dimineata, pe aleile din parcul Lumea Copiilor din Bucuresti, copiii sunt asteptati la joaca si ateliere creative, concursuri cu premii, sport, face paiting, stiinta distractiva, dans si veselie, toata ziua.
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Artista i-a luat prin surprindere pe matinalii de la Virgin Radio, intr-un moment special, un takeover al cladirii.
Luni, 20 Noiembrie 2017
Finalist in categoria “Best Development” in Europa, ParkLake reprezinta o investitie de 180 milioane EUR si ofera 70.000 m² GLA de retail de calitate, peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex si 2.450 spatii de parcare in subteran.
Vineri, 04 August 2017
„Ne mandrim cu faptul ca, odata cu noul 4DX din Braila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din Romania, parte din cele 400 de sali din intreaga lume” a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City Romania
Luni, 17 Iulie 2017
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Miercuri, 14 Iunie 2017
Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Vineri, 28 Aprilie 2017
Cei patru eroi ai povestii din noul spot "The Trailblazers" trec prin diverse situatii limita, in care intra sau din care ies cu ajutorul unei invitatii la o petrecere, unde ... ghiciti ce marca de bere i-a invitat
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Miercuri, 27 Iulie 2016
Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Marti, 15 Martie 2016
Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: