Rezultatele cautarii dupa : "personal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dupa o licitatie de proiect, Foote Cone & Belding Bucharest gateste o promotie Philips
Joi, 28 Iulie 2005
Implementata cu Frontline Marketing, campania diviziei Domestic Appliances & Personal Care (DAP) pentru robotii de bucatarie din gama Cucina se desfasoara in 400 de magazine
PR
Medes Advertising intra si pe marketing cultural
Joi, 30 Iunie 2005
Agentia a castigat licitatia pentru promovarea spectacolului Chicago, musicalul de succes de pe Broadway a carui varianta cinematografica a castigat 6 premii Oscar
Castigatorii sectiunii Radio - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Radio din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Reactia NextCap, Gavrila&Asociatii, Headvertising, Cohn&Jansen la raspunsul lui Bogdan Naumovici de la Leo Burnett
Joi, 19 Mai 2005
"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
Miercuri, 18 Mai 2005
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
Finalistii Olimpiadelor Comunicarii vor prezenta maine si luni campanii pentru “clienti” reali
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori