Rezultatele cautarii dupa : "personal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost câstigat în luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United,  înca 2 agentii, United demarând recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie în 2008
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Bogdan Mirica, Director de Creatie Graffiti BBDO, pleaca din agentie
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Îmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de când am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata începând cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, în prezent Associate Creative Director
Marketingul prin bluetooth, peste 3G
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Potrivit OgilvyOne, serviciul ProxyCast de marketing prin bluetooth poate transmite mesaje de pâna la 10 ori mai rapid decât prin retelele de telefonie mobila (GPRS, 3G) si poate fi instalat în magazine sau centre comerciale, în arene sportive sau sali de spectacol, în restaurante, baruri sau cluburi
Ogilvy Group îl face pe Dani Macarie Creative Director la OgilvyOne si 141
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Dani Macarie va lucra sub coordonarea directa a lui Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, grupul având în prezent 26 de oameni în departamentele de creatie
Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vânzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor în domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimând în acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decât anul trecut când înregistra aproape 10 milioane RON
Lucian Romascanu îl înlocuieste pe Razvan Corneteanu
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier în perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are în subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
Banca Româneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Româna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a întors de curând Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care îl are la specialistul de media, din 2001
Manafu a plecat de la BMG
Luni, 16 Octombrie 2006
Fost Editor Biz si Redactor Sef al revistei Campaign, editia locala, Cristian Manafu a plecat de la Business Media Group (BMG)
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamânalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%
The AdStore merge la inima Bayer
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii  a fost organizat în România de agentia The AdStore, companie care s-a implicat în actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata româneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
4 milioane EUR în consultanta de brand
Marti, 05 Septembrie 2006
Beatrice Danis, Managing Partner, afirma ca proaspat botezata BrandTailors vrea 12-15% din aceasta piata si ca, noua companie îi are la „registru” pe Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%)
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
PR
Branzas: CONTRA legiferarii designului
Joi, 13 Iulie 2006
"Aceasta lege nu ar trebui sub nici o forma inaintata legislativului" se pronunta Bogdan Branzas, fondator, director de creatie si CEO al Branzas, intr-o serie de pozitii sub numele AdPlayersForum Branding, despre "Legiferarea activitatii de designer?"
Ex-Headvertising, acum la Sister & Co, agentia condusa de Alexandra Tinjala
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"