Rezultatele cautarii dupa : "performanta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
Raport ERSTE GROUP. Fondul de redresare al UE ar urma sa consolideze cresterea economica a ECE, inclusiv Romania
Luni, 02 August 2021
 Pachetele de stimulare economica din cadrul Fondului de redresare al UE ar putea oferi un impuls suplimentar procesului actual de revenire economica, stimuland considerabil cresterea economica, mai cu seama incepand cu 2022. Aceste pachete implica fonduri pentru tarile ECE reprezentand intre 3,3% (Republica Ceha)...
Cursuri gratuite de tenis la Complexul Sportiv Ion Tiriac. Proiect al Fundatiei Olimpice Romane in cadrul programului Tennis Summer Camp 2021
Luni, 05 Iulie 2021
 Proiectul se adreseaza copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 7 ani, in limita locurilor disponibile. Anuntul a fost facut luni, 5 iulie, in cadrul conferintei de lansare a programului, sub coordonarea lui Ion Tiriac si a lui Ilie Nastase
Grupul Tiriac a lansat cu Ion Tiriac si Camelia Potec noul concept de gradinita BEST Preschool, bazat pe programa britanica si initiere in sport
Joi, 01 Iulie 2021
 Aflata sub administrarea Grupului Tiriac, BEST Preschool (British Education & Sports Tiriac Preschool) isi va deschide portile cu programe de vara incepand cu luna iulie, iar din 1 septembrie 2021 va oferi servicii prescolare complete, la cele mai inalte standarde, pentru copii cu varste cuprinse intre 18 luni...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
Mutari la varful managementului McDonald’s. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonald’s Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
Teatrul Grivita 53 a vandut 215 caramizi ,,ctitor” la Camera Deputatilor. Continua demersul in Senat.
Vineri, 11 Iunie 2021
 Dupa 3 zile de maraton la Camera Deputatilor, Teatrul Grivita 53 a vandut 215 caramizi ctitor, reusind sa stranga 56.975 de lei (aproximativ 11.600 de euro). Tabara cu caramizi se muta saptamana viitoare la Senat, ocazie cu care senatorii pot achizitiona caramizi atat pentru propria persoana, cat si pentru copii sau alti membri al familiei. O caramida Grivita 53 are valoarea de 53 Euro...
Vodafone Romania, certificata ISO pentru eficienta energetica
Marti, 08 Iunie 2021
 ,,Certificarea ISO 50001: 2018 reprezinta inca un reper important in eforturile noastre de a ajunge la o amprenta de carbon „net zero” pana in 2040 si reflecta munca indelungata, consecventa si determinarea echipei Vodafone pentru a eficientiza cat mai mult consumul de energie electrica”, a...
Teatru in cautare de ctitori. Grivita 53 va fi prezent in Parlament pe 7, 8 si 9 iunie
Joi, 03 Iunie 2021
“Cele mai importante lucruri in viata sunt cele pe care le faci, nu cele pe care le ai. (…)” spune Chris Simion – Mercurian, initiatoarea proiectului Grivita 53, care pe 7, 8 si 9 iunie, impreuna cu colegii sai, tineri actori independenti, va vinde caramizi in Parlamentul Romaniei, pentru...
Formare profesionala de ultima ora pentru recalificare pe locuri de munca in tehnologie cu NewTech Academy si Wawiwa Tech Training, Israel
Luni, 31 Mai 2021
 Lavinia Chican, Partner McCann PR,  Board Member NewTech Academy: ,, NewTech Academy este un hub de educatie...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
Joi, 13 Mai 2021
 Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
« 3 4 5 6 7 »